Koszty podróży służbowej - co się wlicza?

Biorąc pod uwagę kwestię ciągłego rozwoju gospodarki w Polsce, można zauważyć, iż znacznie zwiększył się popyt na wszelkiego rodzaju usługi księgowe. Znaczna większość przedsiębiorców nie ma czasu, ani odpowiedniej wiedzy, aby samodzielnie zająć się prowadzeniem firmowej ewidencji księgowej. Właśnie dlatego decydują się na skorzystanie z oferty biura rachunkowego.
Nie da się ukryć faktu, iż w firmach bardzo często występuje sytuacja wysyłania pracowników na delegację. Wówczas (podczas trwania owej podróży), przedsiębiorca jest zobowiązany do tego, aby pokryć wszelkie koszty z niej wynikające.
Warto zatem pamiętać, ze do kosztów tych zalicza się koszty takie, jak:

- koszty przejazdów, a więc wszelkie wydatki związane z dotarciem pod wskazane miejsce,

- koszty noclegu, który ustala się na podstawie otrzymanego rachunku bądź wg ryczałtu wynoszącego 150% diety,

- koszty przejazdów środkami komunikacji miejskiej,

- koszty wyżywienia pracownika (w sytuacji, gdy wyżywienie nie jest w cenie noclegu),

- inne koszty, które przedsiębiorca uzna za niezbędne.